Όπως 1+1 κάνουν 2 έτσι και στον κόσμο της λάμψης, μόνο οι λαμπεροί επιβιώνουν.  Απλά τα πράγματα. Κάθε ρόλος που σερφάρει στη σκηνή του «Θεάτρου της Ημέρας» (κάθε Δευτέρα και Τρίτη) έχει τάξει τη ζωή του στην κουτσομπολίστικη έκθεση. Η τελευταία είναι αδυσώπητη. Ούτε μαραμένο φύλλο σε τροπικό δάσος δεν αφήνει ασχολίαστο.

Οι ηθοποιοί της παράστασης “Αποκάλυψη Βόμβα”, σε σκηνοθεσία Ζωής Ρηγοπούλου μάς μιλούν για τα media μέσα από τους ήρωες του έργου που «υπηρετούν». Το τελευταίο μοιάζει να είναι βγαλμένο από τηλεπάνελ εκπομπής που τσεκάρει μέχρι και την παρωνυχίδα καλεσμένου θεατρικής πρεμιέρας ή καλλιτεχνικού γκαλά που μόνο οι ατσαλάκωτοι θα επιβιώσουν. Η παράσταση «Αποκάλυψη Βόμβα» είναι μια αφιέρωση, ας πούμε, σε ατάκες τύπου «Όλη η Αθήνα ήταν εκεί»….ενώ στην πραγματικότητα μιλάμε για 500 ανθρώπους, όχι για πέντε εκατομμύρια.

2a3e8f7a-cf44-48d1-9f54-4a9f391c4f30

-Βίκτωρας Αλεξάνδρου (Κωνσταντίνος Τσεντούρος)

“Γεια σας. Λέγομαι Βίκτωρας Αλεξάνδρου. Στη σκηνή, είμαι ένας επιτυχημένος πλαστικός χειρουργός. Οι γυναίκες πίνουν νερό στο όνομά μου. Αν δεν ήμουν παντρεμένος με την διάσημη ηθοποιό Βίβιαν Μεγαλινού, η σχέση μου με τα ΜΜΕ θα ήταν ανύπαρκτη. Όπως ανέφερα παραπάνω οι γυναίκες είναι ξετρελαμένες από τα αποτελέσματα των επεμβάσεών μου. Θα έλεγα πως η καλύτερη διαφήμιση είναι από στόμα σε στόμα. Τώρα όμως, λόγω της γυναίκας μου, είμαι αναγκασμένος, τουλάχιστον στις κοινές μας εξόδους, να δίνω συνεντεύξεις και να προσέχω πώς φέρομαι γιατί δυστυχώς πλέον είμαι εκτεθειμένος στο ευρύ κοινό. Το χειρότερο απ’ όλα είναι πως πρέπει να πληρώνω και manager για να διαφυλάσσω τη προσωπική μου ζωή και όταν αυτή η manager είναι η Ηρώ Πετρίδου (Μαριλένα Χατζηνικολαΐδη) ….. Καταλαβαίνετε !!!!! Θα την είχα απολύσει από την πρώτη μέρα αλλά το κοριτσάκι μου…. Συγγνώμη!!!! η γυναίκα μου εννοούσα, της έχει μεγάλη αδυναμία. Όπως συμπεραίνετε θα πρέπει να συμβιβαστώ με το γεγονός πως το κοριτσάκι μου…. Συγγνώμη!!!!! Πως η γυναίκα μου εννοούσα, είναι διάσημη και πρέπει να αποδεχτώ τη ζωή της , την manager της και τα ΜΜΕ.”

 

-Ηρώ Πετρίδου (Μαριλένα Χατζηνικολαϊδη):

Εγώ υποδύομαι την Ηρώ Πετρίδου, τη manager της ηθοποιού Βίβιαν Μεγαλινού και του πλαστικού χειρουργού Βίκτωρα Αλεξάνδρου. Είναι ο μόνος άνθρωπος που γνωρίζει ποιοι πραγματικά είναι αυτοί οι άνθρωποι, ξέρει όλα τους τα μυστικά, τους φόβους και τις αδυναμίες τους. Ο χαρακτήρας του Βίκτωρα λέει σε κάποιο σημείο για την Ηρώ: «Φροντίζει το όνομά μας να είναι συνέχεια στη δημοσιότητα και η προσωπική μας ζωή μακριά της». Και αυτό ακριβώς κάνει. Αν εκείνοι καταστραφούν ή εξαφανιστούν από το προσκήνιο και χάσουν την δουλειά τους, αντίστοιχα θα χάσει κι εκείνη τη δική της. Αν σκεφτούμε ότι και οι celebrities είναι άνθρωποι όπως εμείς, καταλαβαίνετε πόσο δύσκολη είναι η δουλειά της Ηρούς! Φανταστείτε να είχατε μονίμως κάποιον να παρακολουθεί την κάθε σας λέξη, την κάθε σας κίνηση, την κάθε σας ατέλεια και να περιμένει το «λάθος». Άρα η Ηρώ αναγκάζεται να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τους άλλους, να είναι σε ετοιμότητα εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο προκειμένου να προστατεύσει τη Βίβιαν και τον Βίκτωρα και κατά συνέπεια τη δουλειά της αλλά και τον εαυτό της! Ουσιαστικά η Ηρώ και οι δημοσιογράφοι είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Και οι δυο χρειάζονται και διαχειρίζονται πρόσωπα, καταστάσεις και «ειδήσεις». Απλά πλασάρουν τα γεγονότα με διαφορετικό τρόπο. Μάχονται για το ποια πλευρά του νομίσματος θα βγει προς τα έξω, ποια εικόνα θα υπερισχύσει. Μιλάμε για μια σύγκρουση συμφερόντων.”

8-2

-Βίβιαν Μεγαλινού (Έλενα Συγγελάκη)

Βίβιαν και μίντια…. Μίντια και Βίβιαν…. Μια σχέση αγάπης και μίσους! Η Βίβιαν χρειάζεται τα μίντια όπως το οξυγόνο. Θέλει να την θέλουν, να την λατρεύουν, να την θαυμάζουν! Όταν λοιπόν τα ΜΜΕ τής αφιερώνουν τον χρόνο τους και την προσοχή τους εξυμνώντας αυτήν και το καλλιτεχνικό (!) της έργο τότε η σχέση τους είναι η καλύτερη! Προωθούν την καριέρα της, αυξάνουν την δημοτικότητά της και διατηρούν το όνομά της στο προσκήνιο της (υποτιθέμενης) ελληνικής showbiz. Σε αντάλλαγμα εκείνη δίνει πάντα τροφή για τα κουτσομπολίστικα ρεπορτάζ τους αφήνοντας δήθεν κατά λάθος μια χαραμάδα φωτός να αποκαλύψει πτυχές από την ζωή της και πληροφορίες που θα βοηθήσουν να διατηρηθεί αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού της. Έτσι, όταν συμβαίνει αυτό τίποτα δεν μπορεί να σκοτεινιάσει τον καταγάλανο ουρανό στην κοσμάρα της αλαφροΐσκιωτης ηθοποιού. Αν όμως τα media στρέψουν αλλού την προσοχή τους και την παραμελήσουν ή ακόμα χειρότερα την κατακρίνουν τότε μεταμορφώνονται στον χειρότερο εχθρό της. Έναν εχθρό που αποστρέφεται περισσότερο κι από την άσπονδη αντίζηλο της στην σαπουνόπερα που πρωταγωνιστεί. Τί κάνει σε αυτήν την περίπτωση; Τίποτα. Βάζει την μάνατζερ- φύλακα άγγελο της Ηρώ να βγάλει το φίδι από την τρύπα όσο εκείνη πουδράρει την μυτούλα της. Η Βίβιαν εξάλλου δεν δίνει ποτέ η ίδια της μάχες της. Το άστρο της λάμπει…το χαμόγελό της λάμπει….πού όρεξη για συγκρούσεις τώρα;….”

3-14

-Τόλης Κόντος (Κωνσταντίνος Φερεντούρος):

Ο χαρακτήρας που υποδύομαι, του οποίου την ταυτότητα δεν θα ήθελα να αποκαλύψω, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ο νέος του σήμερα. Είναι ο άνθρωπος που ξεκίνησε με όνειρα, σπούδασε αυτό που ήθελε και ενώ άρχισε να εργάζεται προς την κατεύθυνση που επιθυμούσε, λόγω συνθηκών βρέθηκε εγκλωβισμένος στον ίδιο τομέα μεν, αλλά σε μια δουλειά που δεν του αρέσει καθόλου. Προσπαθεί να συμβιβαστεί και να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί προκειμένου να φέρει σε πέρας ό,τι του αναθέτουν, περιμένοντας και ελπίζοντας κάποια μέρα να του δοθεί η ευκαιρία και να φτάσει να κάνει αυτό που θέλει. Αυτό που μου άρεσε εξ αρχής στον χαρακτήρα είναι οτι δεν είναι μίζερος. Ό,τι κι αν προκύψει, δεν το βάζει κάτω, δεν παραδίνεται. Προσπαθεί, παλεύει. Βουτάει και ό,τι γίνει. Δεν φοβάται να χάσει, δεν χάνει το χιούμορ του, ζει την κάθε στιγμή και κερδίζει όσα περισσότερα μπορεί. Το διασκεδάζει . Είναι τίμιος και ξέρει πότε να σταματάει. Νομίζω οτι αυτό έχει χαθεί λίγο στις μέρες μας. Και είναι λογικό. Με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας δεν είναι εύκολο. Κουράζεσαι, απογοητεύεσαι. Το θέμα είναι να βρεις τη δύναμη να κάνεις ένα βήμα πίσω, να κάνεις restart και ξαναμπείς στο παιχνίδι.”

img_7826-1

-Χριστιάνα Χρήστου (Κωνσταντίνα Παριανού)

Η Χριστιάνα Χρήστου είναι τραγουδίστρια. Είναι γνωστή αλλά όχι φίρμα – διάσημη. Τραγουδάει επαγγελματικά, αλλά δεν έχει δισκογραφική δουλειά. Άρα ο στόχος της είναι να εξελίξει την καριέρα της βγάζοντας ένα cd, αλλά για να το πραγματοποιήσει αυτό, πρέπει πρώτα να επιτύχει το σκοπό για τον όποιο επισκέπτεται το σπίτι του Βίκτωρα Αλεξάνδρου και της Βίβιαν Μεγαλινου. Διψάει για την καταξίωση και θέλει το όνομά της να γίνει γνωστό στο πανελλήνιο. Μπορεί να μην της έχουν έρθει όλα όπως τα ήθελε μέχρι τώρα, αλλά ξέρει τί θέλει, έχει σχέδιο και είναι αποφασισμένη να ρεφάρει. Υπάρχουν διαστρεβλωμένες ηθικές άξιες στον συγκεκριμένο χαρακτήρα, επιλογές ζωής για χρήματα και δόξα και αυτό φαίνεται από τον τρόπο που αντιμετωπίζει τον Βίκτωρα όταν πηγαίνει σπίτι του για ένα σκοπό και όχι γιατί τον νοιάζεται.”
-Μίλτος Κυπαρίσσης (Κωνσταντίνος Καραγάνης)

“Ο Μίλτος δεν είναι ένας απλός δημοσιογράφος lifestyle. Είναι ένα σύμβολο, και ταυτόχρονα μία αναγωγή στην προσωποποίηση του τι ήταν, είναι, και θα είναι λάθος με την lifestyle δημοσιογραφία, και ίσως και με την δημοσιογραφία γενικότερα. Είναι ο δημοσιογράφος εκείνος που θα πιαστεί από την παραμικρή λεπτομέρεια, και αν δεν την βρει, θα την δημιουργήσει. Θα διογκώσει ένα ασήμαντο γεγονός, με μόνη του επιθυμία να βγάλει είδηση. Ασχέτως αν αυτή η είδηση δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Και για αυτό φταίνε 2 πλευρές: Από τη μία φταίει ο ίδιος, γιατί έχει την επιθυμία να διαστρεβλώσει τα πράγματα. Από την άλλη φταίει το κοινό, που μπορεί να αναπαράγει την οποιαδήποτε είδηση, χωρίς φιλτράρισμα, αρκεί να είναι “γαργαλιστική”. Είναι την ίδια στιγμή θύτης και θύμα της δημοσιογραφίας, την οποία θεωρεί ότι υπηρετεί σε μεγέθη για βραβείο Πούλιντζερ. Ο ρόλος του στο έργο ξεκινά με την είσοδό του στο σπίτι ενός power couple, και κάθε κουβέντα, κάθε κίνηση, κάθε νεύμα, αποτελεί μία καλή δικαιολογία για αποκλειστική είδηση. Και ενώ στην αρχή τα πράγματα και τα “θύματα”, φαίνονται εύκολα, κανείς δεν τον έχει προετοιμάσει για το πόσα στραβά μπορούν να πάνε τα πράγματα τελικά. Με λίγα λόγια, τα πάντα γίνονται για να βγει μία “Αποκάλυψη Βόμβα”.”