Δεν υπήρξε ποτέ το λαϊκό είδωλο του κινηματογράφου, τύπου Μπραντ Πιτ, που θα γινόταν θέμα κουβέντας σε σάλες κομμωτηρίων, σε αίθουσες αναμονής κλινικών αισθητικής ιατρικής. Είναι περισσότερο σοφός από τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο όταν πρόκειται για τις επιλογές του στα φιλμ που πρωταγωνιστεί. Σίγουρα έχει μεγαλύτερο ταλέντο στην υποκριτική από τον Κιάνου Ριβς, εδώ που τα λέμε είναι πολύ εύκολο ο οποιοσδήποτε να τα καταφέρνει στην υποκριτική καλύτερα από εκείνον. Ο Τζόνι Ντεπ που δεν εξαντλείται στις πρώτες αναγνώσεις του κουτσομπολίστικου τύπου. Είναι ένας σταρ της δεύτερης ανάγνωσης. Περισσότερο επιλεκτικός στους ρόλους που επιλέγει από όλους τους παραπάνω συναδέλφους του. Περισσότερο ψαγμένος στις ερμηνείες του. Περισσότερο ανοιχτός στον τρόπο που αντιλαμβάνεται την τέχνη.
Παράλληλα με τη ζωή του στον κινηματογράφο ο Ντεπ ζωγραφίζει. Πολλοί διάσημοι άνθρωποι όπως ο Μπομπ Ντύλαν, η Πάτι Σμιθ, ο Τζακ Κέρουακ και ο Μάρλον Μπράντο πέρασαν από τον καμβά του. Του αρέσει να ζωγραφίζει τα παιδιά του και της πρώην συντρόφου του Βανέσα Παραντί. Σε μια συνέντευξη με τον Douglas Brinkley για το Vanity Fair (Ιούλιος 2009), δήλωσε: “Αυτό που μου αρέσει είναι να ζωγραφίζω τα πρόσωπα των ανθρώπων. Τα μάτια έχουν μεγάλο ενδιαφέρον. Το να δεις τι συμβαίνει πίσω από αυτά είναι η απόλυτη πρόκληση.”
Ο Ντεπ συνδέθηκε με το μοντέλο και ηθοποιό Άμπερ Χερντ. Τον κατηγόρησε για διάφορα επίπεδα βίας που άσκησε επάνω της. Μετά από εξωδικαστική συμφωνία το θέμα λύθηκε. Οι κατηγορίες αποσύρθηκαν.
Ο Ντεπ έχει αμφισβητήσει το μεγαλείο του αμερικανικού ονείρου, έχει υιοθετηθεί από φυλή Ινδιάνων. Μάχεται για τα δικαιώματά τους εντός των Η.Π.Α. (κάτι ανάλογο είχε κάνει και ο μεγάλος Μάρλον Μπράντο)
Τιμ Μπάρτον. Ο Ντεπ δηλώνει: “Τον σέβομαι. Και τον αγαπώ ως κινηματογραφιστή”
Η Μπότα. Ο Ντεπ λέει- “Η μπότα μου είναι σαν το παλιό μου κορίτσι. Είμαστε πάντα μαζί. Μοιραζόμαστε εμπειρίες. Το να τη ζωγραφίσω είναι κάτι σαν φόρος τιμής στην πίστη της.”
Η Μπότα “αλλιώς”Ο σκηνοθέτης Τιμ Μπάρτον και ο Ψαλιδοχέρης προστέθηκαν.
Μάρλον Μπράντο. Ο Ντεπ παραδέχεται. “Υπήρξε ο μέντοράς μου, ο δάσκαλος μου, ένας υπέροχος φίλος.”
Ο Τζόνι Ντεπ κρεμασμένος. Η έμπνευση για το έργο ήρθε μετά από φωτογράφιση που έκανε με την κορυφαία φωτογράφο Άννυ Λέμποβιτς.
Βανέσα Παραντί. Ο Ντεπ δηλώνει: “Την ερωτεύτηκα άμεσα. Απλά κοίταξα μέσα στα μάτια της και είδα την αγάπη”.
Κιθ Ρίτσαρντς. Ο Ντεπ σχολιάζει: “Ήταν ένας από τους ανθρώπους που θαυμάζω γι’ αυτό που έχει κάνει και πώς το χειρίστηκε. Πενήντα χρόνια παραμένει θεός και ανεπανάληπτα δροσερός.”
Σερζ Γκένσμπουργκ. Ο Ντεπ λέει: “Το μόνο που μπορώ να πω για εκείνον είναι πως υπήρξε ένα από τα πιο αστραφτερά μυαλά όλων των αιώνων.”
Πάτι Σμιθ. Ο Ντεπ τη ζωγράφισε σε ένα τσαλακωμένο χαρτί εφημερίδας.