Των Μάρκου Ψυχάρη και Γιάννη Παναγόπουλου //

Όλα τα λέει το πρωτοσέλιδο. Συντέλειες, βαμπίρ, κατά λάθος βιασμοί, τοίχοι με αυτιά, δαιμονισμένοι, επαναπροσλήψεις. Σύμφωνα με εφημερίδες που επιμένουν να τυπώνονται σε χαρτί, τσάμπα παν τα δέντρα, η ενημέρωση – επικαιρότητα των Ελλήνων ζει κάπου ανάμεσα στην περηφάνια του παρελθόντος, το ιδεολογικό πουσάρισμα που τονώνει το σφρίγος μιας πολιτικής άποψης, την πρόβλεψη, το αυτομαστήγωμα, τη σεξοτόνωση του  υπόδικου του συναισθήματος.

Περνώντας μπροστά από περίπτερα είναι να απορείς γιατί χιλιάδες δέντρα σφαγιάζονται στον βωμό μας ενημέρωσης που δεν είναι (ενημέρωση).

1 «Τέλεια». Και όταν θα πάρουμε την Πόλη έχω ήδη διαλέξει το σπίτι στο Τζιχάνγκιρ (σικ γειτονιά) που θα μείνω. Πολύ κοντά στην πλατεία Ταξίμ, χωρίς την βαβούρα της όμως. 11

2 Τα καλύτερα θέματα δεν έγιναν κύριο θέμα. Το μπλε γουνάκι της κυρίας Πατούλη και το comeback της Στέλας Μπεζαντάκου στο τραγούδι που φιγουράρουν ως πρωτοσέλιδες ειδήσεις που ξεπερνούν το «τριπ» της αντικειμενικής ενημέρωσης.

22

3 Το θέμα δεν είναι, μόνο, πως μια γυναίκα υποφέρει. Ακριβώς κάτω από τον τίτλο υπάρχει και ο λόγος που υποφέρει: «θέλουν να γράψουν την περιουσία στον αδελφό μου».

33

4  Kontra News, η εφημερίδα που τολμά να ντρέπεται για τον εαυτό της. Εκδότης δεν την εκδίδει; Δημοσιογράφοι δεν την γράφουν;

44

5 Τα Νέα. Υπονοούμενο, το τρέντ της εποχής.  

55

Χωρίς λόγια.

66

7 Όταν το πέρασμα από το ΣτΕ (Συμβούλιο της Επικρατείας) γίνεται της μόδας.

77

8 Όχι το πρωτοσέλιδο δεν μιλάει για την Καβάλα, την πόλη.

88

9 Μας την πέφτουν από παντού, ακόμα και στον πολιτισμό.

99

10 Lol (από τα Lidl).

10-10