Με αφορμή όλα τα σοκαριστικά αντικείμενα που είχαν βρεθεί το 2003 στο σπίτι του Μάικλ Τζάκσον (Neverland), αλλά δημοσιοποιήθηκαν πρόσφατα (αποδεικνύοντας ότι μάλλον έστεκαν οι κατηγορίες που βάραιναν τον τραγουδιστή όσο ζούσε), γεννιούνται  ερωτήματα. Έχει αξία η σημερινή δημοσιοποίηση μίας «αλήθειας» όταν αυτή αφορά ένα πρόσωπο το οποίο δεν βρίσκεται εν ζωή;

Όταν δεν μπορεί να γίνει ούτε η επιβεβαίωση, αλλά ούτε και η διάψευσή της από κάποιον; Και ποιος πραγματικά πρέπει να τιμωρηθεί γι’ αυτό που συνέβη;

Σε τακτά χρονικά διαστήματα συναντάμε χήρες που ξαφνικά θυμούνται τα χρόνια της νιότης τους με λεπτομέρειες για αδικοχαμένους συζύγους, φίλους και εραστές, που ούτε ένα νέο παιδί ίσως δεν θα θυμόταν. Για να βγάλουν απωθημένα, να αφυπνίσουν, να αμαυρώσουν; Ή να πουλήσουν; Όταν κάτι λέγεται ή γράφεται με σεβασμό απέναντι στο εκάστοτε κεντρικό πρόσωπο, τότε είναι επιθυμητό. Και η αλήθεια το ίδιο. Πρέπει να ειπωθεί. Αλλά όταν ζητείται και πολύ περισσότερο όταν χρειάζεται. Όχι 15 χρόνια μετά.

Στη Neverland -το ράντσο του- ο Τζάκσον ικανοποιούσε τις φαντασιώσεις του χωρίς όμως να πειράζει κανέναν, ή πράγματι ικανοποιούσε τις διαστροφικές του ανάγκες αποπλανώντας αθώα παιδιά; Ο καλλιτέχνης, όσο ζούσε, είχε αντιμετωπίσει επτά κατηγορίες για σεξουαλική κακοποίηση και δύο για χορήγηση αλκοόλ σε ανήλικο. Όλες οι κατηγορίες εναντίον του προέκυψαν τότε λίγο ξαφνικά. Διχάζοντας τους φανς του. Και αν ήταν δίκαιες, οι γονείς των παιδιών εξαγοράστηκαν. Και αν ήταν άδικες, τότε οι οικογένειες και πάλι είπαν ψέματα προκειμένου να πλουτίσουν. Ο Τζάκσον δεν ζει για να «πληρώσει». Και εκείνοι που κακοποιούν παιδιά είναι πολλοί. Και δυστυχώς οι περισσότεροι είναι γονείς.

Η οικογένεια του Μάικλ Τζάκσον κατήγγειλε προσφατα το «δημόσιο λιντσάρισμα» αναφερόμενη στις σφοδρές αντιδράσεις που προκάλεσε η προβολή, στο φεστιβάλ Sundance, ενός νέου ντοκιμαντέρ, όπου αναθερμαίνονται οι κατηγορίες σε βάρος του τραγουδιστή περί σεξουαλικών επιθέσεων, υπογραμμίζοντας ότι ο εκλιπών καλλιτέχνης είναι «100% αθώος».

•Η οικογένεια είχε ήδη χαρακτηρίσει, στις αρχές Ιανουαρίου, «σκανδαλώδη και αξιολύπητη» τη νέα ταινία με την υπογραφή του Νταν Ριντ και με τίτλο “Leaving Neverland”, από το όνομα του ράντσου του Τζάκσον στην Καλιφόρνια.

Όμως, η προβολή της την Παρασκευή στο κινηματογραφικό φεστιβάλ Sundance, παρουσία μεταξύ άλλων της ιδρύτριας του κινήματος #MeToo Ταράνα Μπερκ, σύμφωνα με το Vanity Fair, πυροδότησε θύελλα αντιδράσεων στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης.

Πολλοί χρήστες εξέφρασαν την αγανάκτησή τους, υπογραμμίζοντας ότι δεν πιστεύουν πλέον στην αθωότητα του «βασιλιά της ποπ», ο οποίος αθωώθηκε το 2005 για την κακοποίηση ενός ανηλίκου και απεβίωσε τον Ιούνιο του 2009, έπειτα από υπερβολική δόση φαρμακευτικών ουσιών.

«Ο Μάικλ γύριζε πάντα το άλλο μάγουλο κι εμείς γυρίζουμε πάντα το άλλο μάγουλο, όταν οι άνθρωποι καταφέρονται εναντίον της οικογένειάς μας, με αυτόν τον τρόπο αντιδράμε στην οικογένεια Τζάκσον» επισημαίνει η οικογένεια του τραγουδιστή, σε μια δήλωση που εξέδωσε σήμερα. «Όμως, δεν μπορούμε να παρακολουθούμε χωρίς να μιλάμε αυτό το δημόσιο λιντσάρισμα, όπου αρπακτικά του Twitter και άλλοι, που δεν γνώριζαν τον Μάικλ, καταφέρονται εναντίον του». «Ο Μάικλ δεν βρίσκεται εδώ για να υπερασπιστεί τον εαυτό του, στην αντίθετη περίπτωση αυτές οι κατηγορίες δεν θα διατυπώνονταν» σημειώνεται στην ανακοίνωση της οικογένειας.

με πληροφορίες από http://www.amna.gr