O Milton Glaser υπήρξε ένας από τους περισσότερο γόνιμους και επιδραστικούς γραφίστες του 20ου αιώνα.

Σύμβολα που γέννησε η φαντασία του σίγουρα έχουν περάσει μπροστά από τα μάτια σου. Το λογότυπο Ι Love NY όπου στη θέση love υπάρχει το σύμβολο της καρδιάς έγινε σύμβολο της πόλης. Για σκέψου. Ο Glaser σχεδίασε κάτι ισόποσα δυνατό όσο το λογότυπο της Coca Colaτο σήμα των McDonaldsτη φωτογραφία του λυπημένου Che, τη γλώσσα των Rolling Stones. To 2009 o πρώην πρόεδρος των H.Π.Α. Μπάρακ Ομπάμα τον βράβευσε με το Εθνικό Μετάλλιο των Τεχνών. Είναι ο πρώτος γραφίστας που του απονεμήθηκε αυτού του μεγέθους τιμή.
 
Ο Glaser υπήρξε γέννημα θρέμμα της Νέας Υόρκης. Οι γονείς του ήταν Ουγγαροεβραίοι πρόσφυγες. Στη διάρκεια της καριέρας του ο Glaser εικονογράφησε περισσότερα από 300 πόστερ. Τα περισσότερα φιλοξενούνται σε μουσεία τέχνης σε Ευρώπη και Η.Π.Α. Πέρα από τη δουλειά του για το λογότυπο της Νέας Υόρκης ο Glaser έφτιαξε και το εμβληματικό ψυχεδελικό πόστερ του Μπομπ Ντίλαν. Μια άποψη γραφιστικής που δημιούργησε ολόκληρη σχολή γύρω από την προσέγγιση της μαζικής κουλτούρας.
O Milton Glaser και η Νέα Υόρκη όπως την φαντάστηκε σε λογότυπο
 
Ο Glaser έχει δηλώσει:  “Η γραφιστική είναι μια δραστηριότητα. Η τέχνη μια άλλη. Η πρώτη απολαμβάνει το λιμάνι του σκοπού. Πρέπει να εξυπηρετήσει ένα προμελετημένο και καθορισμένο από την αρχή όραμα. Στην τέχνη πρέπει να υπάρχει η μαγεία αποφυγής οτιδήποτε προμελετημένου. Φωτίζει τι είναι πραγματικό και τι όχι”.
 
Ο Μπόμπ Ντίλαν δια χειρός Milton Glaser
 
Μιλώντας για το εμβληματικό πόστερ που έφτιαξε για λογαριασμό του Μπομπ Ντίλαν που θεωρείται έργο αναφοράς στον κόσμο της γραφιστικής ο Glaser έχει πει:  “Πριν ριχτώ στη δουλειά για το πόστερ η σκέψη μου έτρεξε αμέσως σε μια αυτοπροσωπογραφία του Μαρσέλ Ντυσάν. Θυμάμαι πως είχα εντυπωσιαστεί από την απλή και τόσο καθαρή διαίρεση που επιχειρούσε ανάμεσα σε στοιχεία του μαύρου και του άσπρου. Το πόστερ που έφτιαξα για τον Ντίλαν έρχεται κατευθείαν από εκείνη τη δουλειά του Ντυσάν. Μόνο που αντί να είναι εκείνος το θέμα μου ήταν το αστέρι στης φολκ – ροκ μουσικής. Κατά τα άλλα ο Ντίλαν είναι μια δυνατή προσωπικότητα που διαθέτει στο μέγιστο τη δυναμική της απλότητας.”
 
To 1996 o Glaser σχεδίασε και το πόστερ για τα 50χρονα της Vespa. Δήλωσε: “H Vespa είναι ένα όχημα που σε μεταφέρει στο χώρο. Έβαλα αυτές τις θαμπές γραμμές για να τονίσω την ιδέα του πώς μπορείς να δεις τον κόσμο πάνω της. Είναι ασαφής. Είναι έγχρωμος. Είναι εύκολα αναγνωρίσιμος. Το τελευταίο ήθελα να το φτάσω στα άκρα. Θέλησα να προκαλέσω τις εντυπώσεις των θεατών παίζοντας με γραμμές που τον προκαλούσαν να περάσει χρόνο πάνω στην εικόνα.”
 
Η αφίσα του Glaser για το φεστιβάλ του Μοντρέ

 Η καρδιά στο λογότυπο της Νέας Υόρκης

 
Η συγκεκριμένη εικόνα είναι η διασημότερη που έφτιαξε ο Glaser. Για να κατανοήσουμε την άξια της επιστρέφουμε στα μέσα της δεκαετίας του 1970. Τότε που το έγκλημα ήταν στοιχείο της πόλης και οι διαστάσεις που είχε πάρει πλησίαζαν το ανεξέλεγκτο. To 1977 οι τοπικές αρχές της πόλης προσέλαβαν και τον Glaser ζητώντας του να σχεδιάσει κάτι που σε πρώτη φάση θα προσέλκυε τους άφαντους στην πόλη τουρίστες και παράλληλα θα έδινε μια φρεσκάδα στην ηθική που θέλει να προβάλλει η πόλη. Σήμερα το λογότυπο αποφέρει στην πόλη της Νέας Υόρκης κάπου 30 εκατομμύρια δολάρια ημερησίως μέσα κάθε μορφής πνευματικά δικαιώματα. Έγινε “εικόνα” σύμβολο της ποπ κουλτούρας.
 
Δουλειά του Glaser για συναυλία (1972)
Αφίσα για συναυλία (1966)