Και ο ίδιος πάντα θεωρεί πως συχνά τον παρεξηγούν ή πως συχνά τον αντιγράφουν, ναι έχει γίνει και αυτό πολλές φορές. Ο Χρήστος Δάντης της Κ@ργιολ@ς δεν μπορεί να πει, είναι τόσα χρόνια στο κουρμπέτι του ελληνικού πενταγράμμου άλλωστε, πως ένας παραγωγός τον έστειλε να ερμηνεύσει ένα κομμάτι που δεν ήθελε. Ή πως ένα κακόβουλο στούντιο πήρε τη φωνή του από μια πρόβα ή μια στιγμή αδυναμίας και την έβαλε πάνω σε τραγούδι.
“Κ@ργιολ@ σε Μισώ” ο Χρήστος τραγούδησε κάτι που ήθελε, κάτι που τον εκφράζει, κάτι που παρουσιάζει το άγχος του να κρατηθεί στον αφρό μιας κούφιας επικαιρότητας έστω και για λίγο μπας και σκάσει καμιά πρόταση από μαγαζί “Μικρομεσαίας πίστας”. Δεν έχει σημασία τι λούκι τράβα ο Χρήστος ο Κ@ργιολ@ς στη ζωή του. Οι μόνοι που ίσως μπορούσαν να νοιαστούν γι’ αυτό είναι ο γιατρός του (και αυτός λόγω πληρωμής) και οι άνθρωποι που θεωρεί “δικοί” του. Ο Χρήστος ο μερακλής τραγούδησε μια σεξιστική κακή φάρσα που σφράγισε την καριέρα του. Ο Χρήστος ο Κ@ργιολ@ς Δάντης, ο Νίκος Καρβέλας, ο Μιχάλης Ρακιντζης ανήκουν σε μια εποχή τέλη, μέσα – τέλη δεκαετίας 1990 που το χείριστο λαϊκοροκμπαροόκ τους έφερε χρήμα, εμφανίσεις σε μαγαζιά, φαν που πλέον μεγάλωσαν, παντρεύτηκαν, έχουν παιδιά και μάλλον θεωρούσαν τη μουσική όρο διασκέδασης και τίποτε παραπάνω.
Στην πιάτσα των έμπειρων μουσικών ο Χρηστάρας ο Κ@ργιολ@ς έχει την καλύτερη ροκ φωνή που άκουσαν ποτέ. Ε και; Στην πιάτσα του κοινού ο Χρηστάρας ο K@ργιολ@ς έχει τελειώσει.