Σαν Φρανσίσκο. Νέα Υόρκη. Λονδίνο. Το 1967 ήταν μια εποχή που η μαζική κουλτούρα ξάφνιασε τον ίδιο της τον εαυτό. Οι χίπις άκουγαν μουσική που δεν μιλούσε για αυτοκίνητα και κορίτσια. Οι λέξεις στα τραγούδια τους μιλούσαν για το απώτερο νόημα της ζωής. Δεν χρειαζόταν πια να φαντάζεσαι τον παράδεισο. Παράδεισος μπορεί να γίνει και η επίγεια ζωή. Τα χρόνια περνούν. Οι χίπις το καλοκαίρι του 2017 έχουν γενέθλια. Γίνονται 50 ετών.

Πόστερ του Βίκτορ Μοσκόσο για συναυλία των The Chmbers Bros, 1967

Το Rock  ακούστηκε όπως δεν είχε ακουστεί στο παρελθόν. Αντιπολεμικές διαδηλώσεις. Η νεολαία των Η.Π.Α. δεν θέλει να πολεμήσει στο Βιετνάμ. Δεν θεωρεί μια στρατιωτική ήττα ταπείνωση αλλά δικαιοσύνη. Το σύνθημα είναι ένα «Κάνε έρωτα, όχι πόλεμο». Το ροκ αποθεώνεται. Οι παραστατικές τέχνες το ίδιο. Οι συναυλίες δεν είναι μόνο μουσική. Στις σκηνές στήνονται γιγαντοοθόνες που προβάλλουν παράξενα σχέδια από καλειδοσκόπια.

Πόστερ του Μάρτιν Σαρπ. Στο φόντο είναι ο Μπομπ Ντύλαν. Είμαστε στο 1967, είναι η εποχή του σίνγκλ “Mr. Tmbourine Man”. Χρόνια αργότερα οι Thievery Corporation στο εξώφυλλο του άλμπουμ “The Cosmic Game” χρησιμοποιούν μια εικόνα που της μοιάζει πολύ

 

-Τα 50χρονα ενός κινήματος που η νεολαία ζήτησε περισσότερα απ’ όσα της προορίζονταν θα γιορταστεί στις πόλεις που το κίνημα εκείνης της νεολαιίστικης φουρνιάς έγραψε ιστορία.

Πόστερ του Πίτερ Μπέιλι για τους Jeffesron Airplane, 1966

Οι αφίσες που ανακοίνωναν συναυλίες συγκροτημάτων της εποχής είναι έργα τέχνης.

Πόστερ του Τόνυ Κόξ για συναυλία της Yoko Ono, 1967

Πόστερ του Μάρτιν Σαρπ. Το ονόμασε “Exploding Hendrix”, 1968

Διαφέρουν τόσο πολύ από τις σημερινές. Οι σχεδιαστές επηρεάζονταν από τον κόσμο που έβλεπαν καταναλώνοντας L.S.D. Οι σχεδιαστές μόδας άρχισαν να επηρεάζονται από το κλίμα της εποχής. Το τζιν γίνεται το απαραίτητο παντελόνι. Οι Rock Star δεν ντύνονται εξεζητημένα. Είναι μια εποχή συμφιλίωσης όπου το κοινό και οι σταρ που ακολουθεί έρχονται πιο κοντά. Ντύνονται με τον ίδιο τρόπο. Πίνουν τις ίδιες ουσίες.

Μέχρι και το ανδρικό περιοδικό Playboy “τρίπαρε” στο πνέυμα της εποχής

 

-Στο φινάλε των 60’s  ο κόσμος άλλαξε. Το μήνυμα της αγάπης, της αρμονίας που αναζητούσε απλώθηκε στον δυτικό κόσμο.

Πόστερ του Βίκτορ Μοσκόσο για την μπάντα Country Joe & The Fish, 1967