Δέσποινα – Βασίλης. Μια ημίαιμη ελληνική βερσιόν του λοβ στόρι τύπου Σερζ Γκενσμπούρ – Τζέιν Μπίρκιν. Το δικό μας La La Land.

Ο Μαραντόνα του θεατρικού αντεργκράουντ Βασίλης Μπισμπίκης και η Cher της Νοτιοανατολικής Ευρώπης Δέσποινα Βανδή επιστρέφουν στην δική τους κανονικότητα. Το πρόσφατο πρόβλημα υγείας του πολυσυζητημένου ηθοποιού έγινε θέμα επικαιρότητας.  Η αγωνία της Δέσποινας το ίδιο. Οι δείκτες ενδιαφέροντος γύρω από το ζευγάρι  μπορεί να ήρθαν σε -επικοινωνιακή- ισοπαλία με τις εξελίξεις της δολοφονίας στα Τέμπη. Και όταν η υγεία του ηθοποιού γύρισε στο κανονικό,  το ζευγάρι έφυγε.  Στη διάρκεια της τελευταίας Εθνικής επετείου πήγε στη Ρώμη. Λίγες ανάσες μακριά από το άγχος της Αθήνας ήταν απαραίτητες.

Μα καλά τι έκαναν οι Βανδή – Μπισμπίκης στη Ρώμη; Μια μάταιη ερώτηση. Αν είσαι σελέμπριτι και πηγαίνεις στη Ρώμη (σε όποια Ρώμη), δεν το κάνεις για τη Ρώμη την ίδια αλλά για να φορτώσεις selfies και stories στα social media.

Το ρεπορτάζ γύρω από τη σχέση του ζευγαριού βουίζει από ελεγχόμενη διαφάνεια και υπονοούμενα. Γιατί από εκείνο το ταξίδι η Cher της Νοτιοανατολικής Ευρώπης μόστραρε ένα νέο δαχτυλίδι στο χέρι της; Ο τύπος αναρωτιέται. Να ετοιμαζόμαστε για κουφέτα; Ή είναι απλά μια κίνηση ευγνωμοσύνης, ένα δώρο του ηθοποιού σ’ εκείνη που τον στήριξε στο πρόσφατο θέμα υγείας που αντιμετώπισε;

Ο θυελλώδης έρωτας Μπισμπίκη – Βανδή είναι για να διαφημίζεται. Προβάλλεται από επιλογή. Ίσως εκεί βρίσκεται και η ύπαρξη της ερωτικής τους χημείας. Στην προβολή του. Η δίψα να γίνουν talk of the town σκεπάζει κάθε πιθανή αντίσταση. Τους φαντάζομαι αμέσως μετά από κάθε δημόσιο φιλί τους να σπεύδουν στα social media για να δουν πώς αποτυπώθηκε η αγάπη τους. Να μετρήσουν likes και angry faces. Στην εποχή της άυλης τέχνης, της άυλης δόξας πρέπει να υπάρξει χώρος και για άυλο έρωτα.  
 
Ο Βασίλης, ο ομαδάρχης του θεατρικού αντεργκράουντ, μέχρι να πατήσει γκάζι στη μηχανή της δόξας -κατηγορίας Ελένης Μενεγάκη- ήταν ο σκηνοθέτης, ο πρωταγωνιστής “καμάρι” της ανεξάρτητης αθηναϊκής σκηνής. Ο στιβαρός πρωταγωνιστής της ελεγχόμενης αλητείας, μετά τη συμμετοχή του στις Άγριες Μέλισσες έγινε μια εναλλακτική κοσμική περσόνα. Και εδώ έρχεται το καυτό ερώτημα για εκείνη και εκείνον. Και οι δυο τους είναι πια 50 και βάλε ετών. Μέχρι να γνωριστούν ο πυρετός της κοσμικότητας δεν τους είχε χτυπήσει την πόρτα; Τι έκαναν τόσα χρόνια; 
 
Θες δε θες, το ντουέτο Μπισμπίκη – Βανδή είναι εδώ για να σου πει πως ο ιδεασμός της δόξας παίρνει μυαλά.