Είδηση |Φλουράκης – Μοσχοχωρίτη συμπράττουν στον «Ριχάρδο Γ».  Ανδρέας Φλουράκης και Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη, με δοκιμασμένη ήδη τη συνεργασία τους στις θεατρικές σκηνές, καταθέτουν την δική τους θεατρική πραγματεία στο κλασικό αυτό έργο, εμπνεόμενοι και έχοντας ως βάση το ίδιο το θέατρο και τις σχέσεις που αναπτύσσονται μέσα από αυτό.

Η ελεύθερη διασκευή του Σαιξπηρικού πρώιμου ιστορικού έργου του Ουίλιαμ Σαίξπηρ «Ριχάρδος Γ» από τον Ανδρέα Φλουράκη έρχεται τον Μάιο στη σκηνή του Σύγχρονου Θεάτρου σε σκηνοθεσία Ρουμπίνης Μοσχοχωρίτη.

Ανδρέας Φλουράκης και Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη, με δοκιμασμένη ήδη τη συνεργασία τους στις θεατρικές σκηνές, καταθέτουν την δική τους θεατρική πραγματεία στο κλασικό αυτό έργο, εμπνεόμενοι και έχοντας ως βάση το ίδιο το θέατρο και τις σχέσεις που αναπτύσσονται μέσα από αυτό.

Κατά τη διάρκεια των προβών για ένα ανέβασμα του Ριχάρδου του Τρίτου του Σαίξπηρ, ένας σκηνοθέτης παρενοχλεί έναν ηθοποιό και φέρεται αυταρχικά στον υπόλοιπο θίασο. Όσο οι πρόβες προχωρούν ο σκηνοθέτης, που έχει κρατήσει για τον εαυτό του και τον πρωταγωνιστικό ρόλο, γίνεται όλο και πιο πιεστικός απέναντι στον ηθοποιό, οδηγώντας τις πρόβες σε καταστάσεις ακραίες. Η παράσταση γίνεται, τα χρόνια περνούν αλλά , τα  γεγονότα και  οι συνθήκες τους, έρχονται ξανά στο φως για την καταγραφή της αλήθειας.

Η παράσταση, σημερινή, με το τέχνασμα του θεάτρου στο θέατρο, με εγκιβωτισμένο σημαντικό κομμάτι από το πρωτότυπο κείμενο, επικοινωνεί απ’ ευθείας με ένα έργο που θεωρείται από τα πιο άρτια γραφής του Άγγλου δραματουργού, για έναν πολύ σημαντικό  και πρωτοποριακό για την εποχή του λόγο: O διασκεδαστικός στα όρια της καρικατούρας, ραδιούργος και εγκληματίας Ριχάρδος καταφέρνει ως θεατρικός χαρακτήρας να αναπτύξει μια σχέση οικειότητας με το κοινό, το οποίο γίνεται εξομολογητής και συνάδελφος των αποτρόπαιων πράξεων.  Η σύμπραξη αλαζονείας και θεατρικότητας γίνεται εκφραστικό μέσο. Υπό αυτό το πρίσμα μια τέτοια πολυπρισματική  και πολυεπίπεδη σε ύφος και τεχνική, ανάγνωση υπόσχεται στο έργο νέες διαστάσεις. Το κλασικό σαιξπηρικό κείμενο γίνεται ο καμβάς για να γεννηθεί ένα πρωτότυπο νέο έργο, αναδεικνύοντας τον πυρήνα, την ουσία και τη διαχρονικότητά του.

Έτσι ο Ριχάρδος και ο εσωτερικός ψυχισμός του (που χαρακτηρίζεται από το μότο «Ο Ριχάρδος αγαπά τον Ριχάρδο») γίνεται το εφαλτήριο για να ανοίξει το πάντα επίκαιρο θέμα της εργασιακής βίας, της ανεξέλεγκτης χρήσης εξουσίας, του ρόλου των ΜΜΕ στη διαμόρφωση γνώμης και κοινωνικού πλαισίου. Σε αυτή την ελεύθερη διασκευή του Ριχάρδου του Τρίτου του Σαίξπηρ από τον Ανδρέα Φλουράκη, γινόμαστε μάρτυρες των σκοτεινών ιστοριών κατάχρησης εξουσίας πίσω από κλειστές πόρτες, που όλο και πιο συχνά πλέον έρχονται στη δημοσιότητα.

Στον ρόλο του Ριχάρδου Γ-σκηνοθέτη θα δούμε τον Ορέστη Τζιόβα, ενώ μαζί του στη σκηνή θα βρεθούν οι Γιώργης Παρταλίδης, Ντένια Ψυλλιά, Μαρία Καρακίτσου, Δημήτρης Καραβιώτης, Γιώργος Δεμελίδης. Τη μουσική της παράσταση υπογράφει ο Κώστας Νικολόπουλος, τα σκηνικά και τα κοστούμια η Χαρά Κονταξάκη ενώ την κίνηση επιμελείται η Σοφία Μαρτίου. Η πρεμιέρα είναι προγραμματισμένη για τις 9 Μαΐου στο Σύγχρονο Θέατρο.