Δεν είναι μυστικό. Είτε ως σκηνοθέτης είτε ως ηθοποιός που αυτοσκηνοθετείται, ο Γούντι Άλεν κάνει ταινίες που διακωμωδούν τους μεσοαστούς μοναδικά. Σαρκάζει τις μικρότητές τους. Και γνωρίζει πώς να παρουσιάζει τις ανασφάλειές τους καλύτερα απ’ οποιονδήποτε άλλο. Τo Café Society που προβάλλει απόψε -Τρίτη 18 Απριλίου- το Open στις 23:ο0, είναι ταινία που φέρει την υπογραφή του. Είναι καλή; Μα ναι. Δεν είναι η καλύτερή του αλλά ποιος νοιάζεται για την pole position των έργων του; 

Το Café Society μάς μεταφέρει στο λαμπερό Hollywood της δεκαετίας του ’30, έχει ένα τίμιο Αλενικό σενάριο. 

Γέννημα-θρέμμα του Μπρονξ, ο Μπόμπι που υποδύεται ο Τζέσε Άιζενμπεργκ – ναι, ο τύπος με αυτό το νερντ πρόσωπο και κορμοστασιά – προσπαθεί να συμβιβαστεί με την πεζή ζωή του στη Νέα Υόρκη του 1930, η οποία έρχεται σε αντίθεση με τα φιλόδοξα σχέδιά του και τη συνύπαρξή του με την εκκεντρική οικογένειά του: τους γονείς του που καυγαδίζουν συνεχώς, τον αμοραλιστή γκάνγκστερ αδελφό του, την καλοκάγαθη αδελφή του που εργάζεται ως δασκάλα και τον άντρα της, έναν αντικοινωνικό διανοούμενο.

Απεγνωσμένος να ξεφύγει, ο Μπόμπι θα αφήσει πίσω το κοσμηματοπωλείο του πατέρα του και θα φτάσει στον μαγικό κόσμο του Χόλιγουντ. Εκεί, δουλεύοντας για τον μεγαλοατζέντη θείο του, θα ερωτευτεί παράφορα τη βοηθό του, Βόνι, ενώ θα γνωρίσει σύσσωμο τον μικρόκοσμο της Μέκκας του κινηματογράφου: από ντίβες και πριμαντόνες, μέχρι αδίστακτους παραγωγούς και επικεφαλής μεγάλων στούντιο. Η αγάπη, όμως, έχει δικά της σχέδια…

Μετά το τέλος της ποτοαπαγόρευσης τη δεκαετία του ‘30, ένα δυναμικό κίνημα δημιουργήθηκε σε καφέ και εστιατόρια της εποχής, τα οποία έγιναν στέκια της καλλιτεχνικής, και όχι μόνο, κοινωνίας. Όπως στο Λονδίνο και το Παρίσι, ομοίως και στη Νέα Υόρκη, διάσημοι συγγραφείς, ποιητές, σταρ του κινηματογράφου, μπον βιβέρ και αριστοκράτες συνέρρεαν καθημερινά στα μικρά τζαζ καφέ του Γκρίνουιτς Βίλατζ και εμβληματικά κλαμπ όπως το Ελ Μαρόκο, δημιουργώντας έτσι τον όρο «café society». «Αυτή η περίοδος με ενθουσίαζε πάντοτε», λέει ο Γούντι Άλεν. «Ήταν μία από τις πιο συναρπαστικές εποχές που γνώρισε αυτή η πόλη. Όποιος κι αν ήσουν, όπου κι αν βρισκόσουν, τα πάντα ξεχείλιζαν από ενέργεια καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας. Το Χόλιγουντ είχε τους σταρ του σινεμά, ενώ η Νέα Υόρκη είχε πιο σοφιστικέ νυχτερινή ζωή».
 
Σενάριο – Σκηνοθεσία: Γούντι Άλεν
Ηθοποιοί: Τζέσε Άιζενμπεργκ, Κρίστεν Στιούαρτ, Μπλέικ Λάιβλι, Στιβ Καρέλ, Κόρεϊ Στολ, Πάρκερ Πόουζι, Σέριλ Λι