Μαρίνα Σάττι – Πινελιές trap και world ήχων, σουβλάκια, Ηρώδειο, τουρίστες μεσαίου εισοδήματος, το δικό μας Μπόλιγουντ. Αυτά είδαμε, αυτά ακούσαμε στο τραγούδι “Ζάρι”.

Μετά το φιάσκο της περσινής συμμετοχής στη Eurovision η χώρα μας κατεβαίνει στο διαγωνισμό με νέα λογική. Χθες έγιναν τα αποκαλυπτήρια του βίντεο κλιπ του κομματιού. Μαρίνα Σάττι, η νεαρή τραγουδίστρια θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision που θα πραγματοποιηθεί στo Μάλμε της Σουηδίας από τις 7 έως τις 11 Μαΐου 2024.

Η Μαρίνα Σάττι έχει δηλώσει: «Μου έχει ξαναγίνει πρόταση. Φέτος είναι η τρίτη χρονιά. Δεν ξέρω τι άλλαξε, σκέφτηκα ότι αργά ή γρήγορα θα γινόταν. Νιώθω ότι είναι κάτι που μπορώ να το διαχειριστώ, δεν έχω άχγος. Μοιάζει με τα ταξίδια που κάνω, που παίζουμε σε φεστιβάλ, γνωρίζουμε ανθρώπους από άλλες χώρες. Έτσι το φαντάζομαι. Θα δείξει αν είναι έτσι. Ανυπομονώ. Αν μπω στη διαδικασία να το σκεφτώ σαν διαγωνισμό, δεν υπάρχει, θα με αγχώσει».

Το βιντεοκλίπ για το τραγούδι γυρίστηκε με φόντο εμβληματικές τοποθεσίες της Αθήνας, όπως η Ακρόπολη, η Πλάκα, το Μοναστηράκι και το Ωδείο Ηρώδου Αττικού.

Η Μαρίνα Σάττι μίλησε στην ΕΡΤ για την προετοιμασία της , δύο μήνες πριν από τον διαγωνισμό: «Το κομμάτι έχει διαφορετικές ποιότητες και διαφορετικούς κόσμους, που μπορείς να δείξεις και στη σκηνή», είπε χαρακτηριστικά. Τη μουσική του τραγουδιού «ZARI» συνέθεσαν οι Μαρίνα Σάττι, OGE, Kay Be, Nick Kodonas, Jay Stolar, Gino The Ghost και Jordan Palmer, ενώ τους στίχους υπογράφουν οι VLOSPA, OGE, Μαρίνα Σάττι και Solmeister. Το βιντεοκλίπ σκηνοθέτησε ο Αυστραλός Zac Wiesel.»

Μαρίνα Σάττι – Βιογραφικό
 
Πτυχιούχος κλασικού πιάνου και ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική.
 
Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, ενώ τραγούδησε στο John F. Kennedy Center στην Ουάσιγκτον με το World Jazz Nonet και συμμετείχε στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά. Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή.
 
 
 
Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη. Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό “COLORS” (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη) παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί Πουλί μ’».
 
Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρονών, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση – ένα φυτώριο καλλιτεχνών που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων, ενώ αναβιώνει, με μοναδικό τρόπο, τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική του σήμερα.
 
Τον Μάιο του 2022 κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ “YENNA”, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρομηκάδικο ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.