Αν ψάχνετε να δημιουργήσετε έναν κινηματογραφικό χαρακτήρα του Χόλιγουντ με κωμικά, εκκεντρικά και αντισυμβατικά χαρακτηριστικά σε μια ιστορία που πραγματεύεται τους περιορισμούς της συμβατικής κοινωνίας, μην ψάξετε κάποιον άλλον από τον Μπιλ Μάρεϊ.

Οι Τζιμ Τζάρμους, Σόφια Κόπολα, Wes Anderson έχοντας αυτή τη φιλοσοφία, χρησιμοποίησαν τον Μάρεϊ, σε μια σειρά ταινιών που έχουν γίνει συνώνυμες πλέον με τον ηθοποιό. Η αλήθεια είναι ότι, καθώς ο Μάρεϊ, έχει μεγαλώσει, θα προτιμούσε να πάρει μέρος σε ένα έργο που θα είχε ως αποτέλεσμα να συνεργάζεται με στενούς φίλους αντί να παίζει στο άγνωστο.

•Χωρίς κανέναν ατζέντη ή γραμματέα για να αντιμετωπίσει την ατελείωτη λίστα των ανθρώπων, που προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν με τον ηθοποιό, η κατάσταση άρχισε να ξεφεύγει από τον έλεγχο: «Είχα ένα τηλέφωνο στο σπίτι, που χτυπούσε συνεχώς», είπε ο Μάρεϊ σε προηγούμενη συνέντευξη στην IndieWire. «Στο τέλος, σήκωνα το τηλέφωνο και έλεγα: Ποιος στο διάολο με καλεί και αφήνει το τηλέφωνό μου να χτυπά έτσι; Ο ατζέντης μου απαντούσε, «Ω, λυπάμαι, καλώ γι΄ αυτόν κι αυτόν τον λόγο.” Έλεγα τότε κι εγώ. Κοίτα, δεν μπορείς να το κάνεις αυτό. Αυτό είναι το σπίτι μου. Δεν μου αρέσει καθόλου.»

Παρά την ενόχληση, ο γεμάτος κατανόηση ηθοποιός έλεγε: «Η δουλειά τους είναι. Δεν έχουν τίποτα άλλο να κάνουν». Στη συνέχεια επιβεβαίωσε τις φήμες για τη χωρίς χρέωση επικοινωνία: «Απλώς αποσύνδεσα το τηλέφωνο και μετά πήρα αυτόν τον αριθμό 800, ο οποίος είναι πολύ βολικός», είπε.

•«Δεν είμαι πλέον πολύ πειθαρχημένος. Αυτός είναι ένας τρόπος να μην απαντά κανείς σε κανένα τηλέφωνο και όποτε αισθάνεται ότι θέλει να αλληλεπιδράσει, μπορεί να δει ποιος έχει καλέσει και ποιο ήταν το μήνυμα. Ελευθέρωσε τη ζωή μου πολύ. Δεν έχω συγκεκριμένη ώρα που ελέγχω τα μηνύματα», είπε ο Μάρεϊ. «Μερικές φορές περνούν μέρες ή και εβδομάδες. Συγγνώμη, αλλά είμαι απασχολημένος με το να ζω.»

Με την επιστροφή της ταινίας Ghostbusters να είναι στο δρόμο, ο 69χρονος ηθοποιός παρέμεινε τόσο παραγωγικός όσο ήταν στα νεανικά του χρόνια – αν όχι περισσότερο τώρα. Το blockbuster που ανανεώνει το παλιό κλασικό φιλμ είναι μόνο ένα από τα πολλά μεγάλα έργα που εργάζεται ο Μάρεϊ. Με την επανεκκίνηση της κινηματογραφικής βιομηχανίας μετά την τρέχουσα πανδημία, ο ηθοποιός κάνει πρεμιέρα με την ταινία του Wes Anderson “The French Dispatch” και επιστρέφει στο σετ με τη Σόφια Κόπολα για το προγραμματισμένο έργο της “On the Rocks”.

Το 2019 ο Μπιλ Μάρεϊ, συνεργάστηκε ξανά με τον Τζιμ Τζάρμους στο “The Dead Don’t Die”. Ο Τζάρμους έχει τεθεί ανοιχτά υπέρ της ασυνήθιστης προσέγγισης του ηθοποιού στον τρόπο συνεργασίας. Υποστηρίζοντας τον Μάρεϊ στην ίδια συνομιλία στην Indiewire επιβεβαίωσε την ασυνήθιστη μέθοδο επαγγελματικής επικοινωνίας του ηθοποιού: «Πήρα τον αριθμό τηλεφώνου του Μπιλ πριν από πολύ καιρό», είπε πριν προσθέσει κάπως μπερδεμένα, «αλλά έχω μερικούς από τους αριθμούς του».

•Ο Τζάρμους συνέχισε: «Αυτό που μου αρέσει είναι ότι ο Μπιλ προστατεύει τον εαυτό του. Δεν ξέρω πολλούς ανθρώπους αυτού του βεληνεκούς που να μπορούν. Ο Μπιλ προστατεύει αυτό που αισθάνεται ως κατεύθυνση για τη ζωή του – ποια είναι η δουλειά του και πώς θέλει να ζήσει. Έτσι το δομεί με έναν τρόπο που να μην έχει έναν κύκλο ή μια αυλή ανθρώπων γύρω του.»

πηγή εικόνας: “Bill Murray” by Nathan Congleton is licensed under CC BY-NC-SA 2.0