Ο πολιτισμός της ταπεινότητας έχει ανασταλεί, ίσως να μην υπήρξε ποτέ στο διαιτολόγιο της σκέψης του. Ο Άδωνις Γεωργιάδης ποζάρει περιχαρής δίπλα σε πορτρέτο του. Φόρτε καθεστωτικής αντίληψης χωρίς επίλογο.
Και αν ήταν απλά ένας πίνακας που είχε στο σπίτι του όλα καλά. Το έργο (;) παρουσιάστηκε δημόσια, όχι σε καλλιτεχνικό πλαίσιο, στη διάρκεια εκδήλωσης του υπουργείου του.
Το όνομα του ζωγράφου δεν το μάθαμε. Ίσως να είναι ένας από τους χιλιάδες παθιασμένους ψηφοφόρους του που με γνώμονα το απλό μεράκι θέλησε να αποθανατίσει τον άνδρα, τον βιβλιοπώλη, τον τηλεπωλητή, τον βουλευτή, τον τηλεπαρουσιαστή, τον υπουργό.
Ο υπουργός, ο άνθρωπος, το πολιτισμικό γεγονός, η κατάντια μιας ολόκληρης χώρας συμπυκνωμένη σε μια εικόνα.
Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, το υπουργείο του Άδωνι, για να μην χάνουμε το χρόνο μας διάλεξε να παρουσιάσει το έργο της τελευταίας τετραετίας στα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Η παρουσίαση του πορτρέτου του ήταν μέρος του όλου δρώμενου.
Να φωνάξουμε τον Άρη Πορτοσάλτε να κάνει και μια κριτική, αντικειμενική. Άλλωστε και εκείνος έχει άποψη που χωρά παντού.
πηγή εικόνας: twitter
Τι σταυρό κουβαλάμε ρε Πστμ … pic.twitter.com/v9ma1RcuVq
— ᦓ꠸ꪑꪮꪀꪶꫀꪮꪀꫀ (@_SimonLeone) April 20, 2023