H νέα ταινία του Κριστόφ Ονορέ Μια Νύχτα Μαγική (Chambre 212 – On a Magical Night). Προβλήθηκε σε παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Καννών στο επίσημο τμήμα Un Certain Regard όπου η πρωταγωνίστρια Κιάρα Μαστρογιάνι κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας. Ήταν επίσης υποψήφια για το Βραβείο César Γυναικείας Ερμηνείας. Μαζί της συναντάμε στο ρόλο του συζύγου τον χαρισματικό Μπενζαμέν Μπιολέ (που στο παρελθόν υπήρξε και στην πραγματικότητα σύζυγός της!), έναν από τους πιο δημοφιλείς Γάλλους τραγουδοποιούς που πρόσφατα απολαύαμε σε έναν ρόλο κλειδί στη σειρά The Eddy του Ντάμιεν Σαζέλ. Την πρωταγωνιστική τετράδα συμπληρώνουν ο σταθερά ανερχόμενος Βενσάν Λακόστ και η Καμίγ Κοτέν. 

•Η ταινία μετά τις Κάννες προβλήθηκε στα Φεστιβάλ Λονδίνου, Μπουσάν στη Νότια Κορέα, στο Σικάγο, αλλά και στο πρόσφατο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 

Μετά από 20 χρόνια γάμου, η Μαρία αποφασίζει να αφήσει τη συζυγική στέγη. Μια νύχτα πηγαίνει στο δωμάτιο 212, στο ξενοδοχείο απέναντι από το σπίτι της. Από εκεί, η Μαρία έχει πανοραμική θέα του διαμερίσματος της, του συζύγου της, του γάμου της. Αναρωτιέται αν πήρε τη σωστή απόφαση. Πολλοί από τους ανθρώπους της ζωής της έχουν άποψη για αυτό το θέμα και σχεδιάζουν να της την πουν.

•Ο σπουδαίος Κριστόφ Ονορέ υπογράφει ένα ονειρικό, κινηματογραφικά απρόβλεπτο, άλλοτε ξεκαρδιστικά κωμικό και άλλοτε βαθιά ρομαντικό απολογισμό ενός έρωτα, ενός ζευγαριού, μιας ολόκληρης ζωής, γεμάτο συγκινητικά κλεισίματα του ματιού στο ίδιο το σινεμά και με ένα αληθινά αξέχαστο soundtrack που θα σας κάνει να βγείτε από την αίθουσα τραγουδώντας

Σημείωμα του σκηνοθέτη

“Όπως γίνεται συχνά, η ταινία Μια Νύχτα Μαγική ξεκινάει από μια άλλη ταινία, που δεν έχει γυριστεί, αλλά παραμένει η κρυφή της πηγή. Την είχα ονομάσει Τα Λουλούδια. Η ιστορία λάμβανε χώρα κατά τη διάρκεια της κατοχής και στη δεκαετία του πενήντα. Παράτησα αυτό το σχέδιο που ήρθε μετά την κυκλοφορία του «Plaire, Aimer et Courir vite» («Sorry Angel»), φοβούμενος ότι θα με παρέσυρε σε ένα πολύ μελαγχολικό μονοπάτι. Είμαι ολοένα και περισσότερο δύσπιστος γύρω από αυτή τη σπουδαιότητα, αυτή την κυριαρχία που κάποιες ταινίες επιβάλουν στο ίδιο το σινεμά. Δεν εμπιστεύομαι τα περισπούδαστα θέματα και τους επιβλητικούς σκηνοθέτες. Με μια λέξη δεν ήθελα αυτό το σχέδιο που είχα αρχίσει να ονειρεύομαι. Ήταν η αρχή του καλοκαιριού, ήμουν στη λίμνη της Γενεύης, κάνοντας πρόβες για την παράσταση «Les Idols». Δεν βιαζόμουν για μια επόμενη ταινία και ένιωσα απελευθερωμένος όταν ένα βράδυ έβλεπα την ταινία του Λίο Μακάρεϋ «The Awful Truth»: Η Αϊρίν Νταν και ο Κάρι Γκραντ ως το τέλειο παντρεμένο ζευγάρι μετά το διαζύγιο τους. Πόσο καιρό είσαι σε μια σχέση, άρχισα να αναρωτιέμαι. Και πόσοι σκηνοθέτες έχουν ενδιαφερθεί για τη συζήτηση γύρω από το γάμο; Εκείνη τη νύχτα, άρχισα να γράφω με ανυπομονησία και χαρά. Γράφοντας και γυρίζοντας την ταινία Μια Νύχτα Μαγική, συναντούσα συχνά τις ταινίες των Σασά Γκιτρί, Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, Γούντι Άλεν, και καθένας από αυτούς χωρίς να το γνωρίζουν, με μία αίσθηση αδελφότητας που μόνο εγώ αισθανόμουν, μου επέτρεψαν να καταλήξω στη συγκεκριμένη εικονογραφία αυτής της νέας ταινίας.”

Ο Κριστόφ Ονορέ δηλώνει χωρίς δεύτερη σκέψη:  “Σπάνια έχω συναντήσει τόσο χαμογελαστούς και χαλαρούς ηθοποιούς το πρωί στα καμαρίνια, όπως αυτούς με τους οποίους συνεργάστηκα σε αυτή την ταινία. Οτιδήποτε κι αν συνέβαινε, ο καιρός, προβλήματα με τα κοστούμια, νέες ατάκες που έγραψα χθες βράδυ, η ποιότητα του φαγητού, ένιωθα πάντα ότι ήθελαν να βρίσκονται εκεί μαζί μου, σε αυτό το στούντιο κάπου στην εξοχή του Λουξεμβούργου, στη μέση του πουθενά, με τον σκηνοθέτη να αναρωτιέται για ποιο λόγο αποφάσισε να κάνει εκεί το γύρισμα. Και ο λόγος είναι απλός και γλυκός, αυτοί οι τέσσερις ηθοποιοί συμπαθούν πολύ ο ένας τον άλλον. Με όλες τις μεγάλες ιδέες μας γύρω από το σινεμά, ξεχνούμε αυτό το πολύτιμο στοιχείο: την αγάπη που νιώθουν οι ηθοποιοί ο ένας για τον άλλον. Η εμπιστοσύνη, το χιούμορ, η τρυφερότητα, η φιλία μεταξύ τους και πώς εμείς οι σκηνοθέτες είμαστε κάποιες φορές τόσο τυχεροί ώστε να αποτυπώνουμε αυτά τα ρεύματα χαράς που μας προσφέρουν. Αυτή η ταινία τα χρωστάει όλα στην υγεία, την ευγένεια, την τρυφερότητα, την τρέλα και τη ζεστασιά των Βενσάν Λακόστ, Μπενζαμέν Μπιολέ, Καμίγ Κοτέν και Κιάρα Μαστρογιάνι. “