Καπνοβιομηχανίες – Στόχος τα παιδιά  – Με αφορμή τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας δημοσίευσε έκθεση με τίτλο “Hooking the next Generation”.

Σε αυτήν αναφέρονται πολλές πληροφορίες σχετικά με τα ηλεκτρονικά τσιγάρα που κυκλοφορούν εδώ και χρόνια και τα ατμίζουν εκατομμύρια χρήστες. Σύμφωνα με την έκθεση, οι μεγάλες καπνοβιομηχανίες έχουν αναδιαμορφώσει τα μηνύματά τους και τα προϊόντα τους κατά τέτοιον τρόπο ώστε να στοχεύουν στα παιδιά και εφήβους, σε μια προσπάθεια να αντικαταστήσουν τα εκατομμύρια των καπνιστών που πεθαίνουν από τα προϊόντα τους κάθε χρόνο.

Γιατί τα παιδιά σε αυτές τις ηλικίες είναι εξαιρετικοί στόχοι γι’ αυτές τις εταιρείες, διότι αν αποκτήσουν εθισμό στη νικοτίνη πριν από την ηλικία των 21 ετών, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να παραμείνουν εθισμένοι για όλη τους τη ζωή, όπως αναφέρει η έκθεση.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με τον ΠΟΥ, περίπου 37 εκατομμύρια παιδιά και έφηβοι ηλικίας 13 έως 15 ετών κάνουν ήδη χρήση καπνού παγκοσμίως και γι’ αυτό φταίει η βιομηχανία καπνού και ηλεκτρονικών τσιγάρων, που στοχεύει στα παιδιά πουλώντας προϊόντα με γεύσεις φρούτων και καραμέλας και σχέδια καρτούν. Κάτι βέβαια που οι εταιρείες αρνούνται.

πηγή dw