του Γιάννη Παναγόπουλου //

Η Μαρέβα είναι σαν αληθινή διαφήμιση αποσμητικού. Τρίψτο λίγο. Κάπως έτσι πάει. Δίπλα από το όνομά της μπορεί να σκάσει το “μια γυναίκα με πάθος” ή “μια γυναίκα δυναμική όσο το μοναδικό εγώ της”. Σύζυγος πρωθυπουργού. Θεσμός, θες δε θες. Ανορίωτος ναρκισσισμός με χειροκροτητές πετσωμένα κείμενα και ανταποκριτές ξένων μέσων που με τις κατάλληλες επαφές τους “πουλάμε” θέματα της αναβαθμισμένης ξιπασιάς μας. Μητσοτάκης στέιτ. Η αισθητική μοναρχία στα καλύτερά της. Δεν ξέρω αν είδες το θέμα που φιλοξένησε το Architectural Digest, που το αναπαρήγαγαν και μέσα εντός Ελλάδας, γύρω από το διακοσμητικό φρεσκάρισμα του Μαξίμου που ανέλαβε, προσωπικά, η σύζυγος του πρωθυπουργού. Είναι σαν η Μαρέβα να μας λέει πως μπορεί να επανακαθορίσει τον δημόσιο χώρο. Το άλλαξε με τη λογική που θ’ άλλαζε το σπιτικό της. Παλαμάκια διαθέσιμα υπάρχουν. Και το καλύτερο; Τώρα που η τέχνη στερεύει, τώρα που το επικίνδυνο χωνεύτηκε από το ακίνδυνο, εκείνη μπορεί να ποζάρει ως αισθητική αναφορά, ο γιος Μητσοτάκης να φορά παντελόνια σκισμένα στο γόνατο σαν τον Joey Ramone και η αστεία Μόνικα, ναι εκείνη που ο πυρετός της έμπνευσης μπορεί να χτυπήσει την πόρτα ακόμα και όταν κοιτά κουταλοπίρουνα, να κυκλοφορεί ως πρέσβειρα μιας πια αχαρτογράφητης περιοχής που συχνά τη λέμε μουσική.

Δεν είναι για γέλια, μόνο. Είναι μια εποχή που κλείνει κύκλους χωρίς να ανοίγει νέους. Μπορούμε πια να καληνυχτίσουμε τους εαυτούς μας με τη σιγουριά πως και η χάρη του πνεύματος βρίσκεται στα χέρια των χειρότερων.

πηγή εικόνων: AD , Instagram