εικόνες : Ιπποκράτης – Ippo – Ναυρίδης
Ναι, μα ο Giorgio Moroder δεν έπαιξε μουσική; Τι θέλει τώρα; Ο θρύλος του δεν είναι υπό διαπραγμάτευση. Να πούμε εδώ πως ο τρόπος που έπαιξε στην Αθήνα είναι ίδιος με τον τρόπο που παίζει και τους υπόλοιπους σταθμούς των περιοδειών του. To φεστιβάλ Plisskën – 26 / 27 Ιουνίου – τέλειωσε. Και επιστρέφοντας στις στιγμές που ζήσαμε από τις σκηνές του δεν σκεφτόμαστε μόνο πως υπάρχουν καλοί λόγοι να υπάρχει – σαν μουσικός θεσμός – στα καλοκαίρια μας.
•Plisskën δεν ήταν μόνο ο Moroder. Ήταν και οι μοναδικοί ρόκερς της ερήμου Tinariwen, ήταν και οι – καταπληκτικοί στην Αθήνα – ποπ-ροκερς Peter Bjorn & John, ο Poldoore, το electro ντουέτο των Γάλλων Kap Bambino
O φωτογράφος Ιπποκράτης – Ippo – Ναυρίδης πέρασε δύο μέρες – σχεδόν κυριολεκτικά – στην Τεχνόπολη φωτογραφίζοντας. Και τέσσερις να ήταν ή πέντε ή επτά εκεί θα ήταν να “τραβά” εικόνες.
ΥΓ
εννοείται πως δεν υπάρχει χρόνος για νοσταλγία όταν το σήμερα είναι τόσο -μουσικά – προκλητικό. Και βλέποντας χιλιάδες ανθρώπους να συμμετέχουν σε ένα μουσικό φεστιβάλ, που ηχητικά θα το έλεγες θεματικό, επιστρέφουμε στα Synch του Λαυρίου. Εκεί που η μουσική και το βιομηχανικό τοπίο γίνονταν ένα. Τι κρίμα που ένα τόσο προκλητικό πρότζεκτ δεν “άντεξε”. Πάμε γι’ άλλα; Μα ναι, εννοείται πάμε γι’ άλλα.