Ο Βασίλης έκανε την εμφάνιση του στον Σασμό και η τηλεθέαση έπεσε στα πόδια του. Πόσα Wow ν’ αναστενάξεις;
Και μετά;
Μετά -αυτό βασισμένο στη θεωρία του ντόμινο- εμφανίστηκαν, στα ειδικευμένα γύρω από το life-style σάιτ, κείμενα με λεζάντες: “Ο Μπισμπίκης έριξε τα Social”, “Το Twitter υποκλίθηκε στον Μπισμπίκη”. Πρόχειρες υστερίες μιας εποχής που αποθεώνει το light ματσό του ηθοποιού – σκηνοθέτη.
Ποιον Μπισμπίκη θέλετε; Ο Βασίλης ως προϊόν πολιτισμού βγαίνει σε πολλές συσκευασίες.
Υπάρχει το μοντέλο “Ανεξάρτητο θέατρο”, θυμάστε τις ηρωικές παραστάσεις Άρης, Άνθρωποι και Ποντίκια; Υπάρχει η “Οικογενειακή συσκευασία” της σαπουνόπερας Σασμός. Υπάρχει ο Βασίλης φουλ λιπαρά, όταν αυτοβιογραφείται σε συνεντεύξεις μιλώντας για τη στοργή που βρήκε, κάποτε, στον υπόκοσμο. Υπάρχει και ο λάιτ εαυτός του, όταν κάθεται παρέα με ομόσταυλους στην ποδοσφαιρική άποψη σαν τον Γιώργο Βαρδινογιάννη και τον Αλέξη Τσίπρα όταν βλέπουν Παναθηναϊκό παρέα, από τα επίσημα του γηπέδου που παίζει μπάλα η ομάδα.
Ο Βασίλης πάει για καριέρα με όρους που δεν τόλμησε κανείς στο παρελθόν. Να του το πιστώσουμε αυτό. Πουλά σεξ απίλ προβάλλοντας την πλούσια κοιλιά του σε μια περίοδο που όλοι οι συνάδελφοί του έχουν ευθυγραμμισμένους κοιλιακούς. Κυκλοφορεί με το κορίτσι του, το χαϊδεύει και οι ανεραστίκ λάιφ-σταϊλούδες λιώνουν από ζήλια. Διαφημίζει μπίρες παίρνοντας πρωτόγνωρες απολαβές λέγεται πως φτάνουν πενταψήφιο νούμερο.
Όλα δουλεύουν για τον Βασίλη. Και τα νούμερα τηλεθέασης του Σασμού έρχονται για να υπογράψουν τη σύμβασή του με μια ακόμα τηλεσεζόν που θα πρωταγωνιστήσει.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τα ποσοστά τηλεθέασης που έγραψε ο Σασμός. Οι πρωτιές ήρθαν για να μείνουν
Στο δυναμικό κοινό ο Σασμός συγκέντρωσε 21,9% με δεύτερη τη Μάγισσα με 17,5% και τρίτη τη Φάρμα με 14,2%. Ακολούθησε η Γη της Ελιάς που είχε 12,2%, η Παραλία με το πολύ καλό για την ΕΡΤ 10,5%, το Κάνε ότι κοιμάσαι 5,2%, οι Πανθέοι 4,9%, που τους κάνει να τρίζουν και ο 3ος Όροφος 2,8%.
Στο γενικό σύνολο, ο Σασμός σάρωσε με 24,4%, η Γη της Ελιάς με 20,1%, η Μάγισσα με 13,2%, η Φάρμα με 11,7%, η Παραλία με 9,6%, οι Πανθέοι 5,1%, το Κάνε ότι κοιμάσαι με 3,8% και ο 3ος Όροφος με 2,6%.