“Η γυναίκα που έφυγε” είναι η ταινία της εβδομάδας. Είναι επίσης η ταινία που η πολυφορεμένη, κλασσική,  ατάκα “την λάτρεψαν οι κριτικοί” εφαρμόζει αψεγάδιαστα στη σιλουέτα της. Το απολαυστικό φεμινιστικό αριστούργημα του Χονγκ Σανγκσού (THE DAY AFTER) προβάλλεται στην οθόνη του Άστυ (Κοραή 4). Η ταινία που κέρδισε την Αργυρή Άρκτο Καλύτερης Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Βερολίνου του 2020 είναι ένας ύμνος στη γυναικεία φιλία και αφήγηση.

Η πρωταγωνίστρια – και σύντροφος στην αληθινή ζωή – του σκηνοθέτη Κιμ Μινχί στην ταινία αναπλάθει μια ακτινωτή σχέση με φίλες της. Η διηγήσεις, οι απόψεις και η καθημερινότητά τους, έστω και αν είναι επιφανειακά διαφορετικές, ουσιαστικά τις ενώνει. Το στόρι ξεκινά όταν ο σύζυγος της πρωταγωνίστριας φεύγει για δουλειές. Η Γκαμχί, κεντρική ηρωίδα της ταινίας, στη διάρκεια ενός συναρπαστικού 24ώρου συναντά τρεις φίλες της που ζουν στις άκρες της μεγαλούπολης της Σεούλ. Κάνουν φιλική συνομιλία αλλά υπάρχουν διαφορετικά ρεύματα που ρέουν ανεξάρτητα το ένα από το άλλο, τόσο πάνω όσο και κάτω από την επιφάνεια. Η ανδρική παρουσία στην ταινία είναι αμελητέα. Ουσιαστικά λειτουργεί μόνο ως γέφυρα στις αφηγήσεις των γυναικών. Χιούμορ, ανθρώπινες ανατροπές, αντιφάσεις, εγγύτητα. Και μπορεί η ταινία του Χονγκ Σανγκσού να είναι μια κατάδυση στο γυναικείο σύμπαν, η σκηνή με τη γάτα που προβάλλεται στην πρώτη επίσκεψη της πρωταγωνίστριας θα μπορούσε να είναι ταινία από μόνη της.