Ο Ίθαν Χοκ έγινε γνωστός για τους ήρεμους, συχνά σκοτεινούς τύπους ανθρώπων που ερμηνεύει. Τον έχουμε δει ως χαρισματικό, ως μπαμπά που κάνει τα πάντα για να μεγαλώσει τα παιδιά του. Έναν διαφορετικό Χοκ, όμως, είδαμε στις “Ακρότητες” του Πολ Σρέιντερ. Εκεί ερμήνευσε υποδειγματικά ένα Παπά που βυθίζεται στο προσωπικό του σκοτάδι παρουσιάζοντας επιθυμία θανάτου και σοβαρή πνευματική κρίση. Στο “Νεκρό τηλέφωνο” του σκηνοθέτη Σκοτ ​​Ντέρικσον ο διάσημος ηθοποιός παρουσιάζεται ως αδίστακτος παιδοκτόνος.

Ο Χοκ ξανασμίγει με τον Ντέρικσον μετά την άρρωστη ταινία τρόμου του 2012 «Sinister», μια από τις πιο πραγματικά ανατριχιαστικές ταινίες της τελευταίας δεκαετίας. Αυτή τη φορά ο ρόλος του είναι πραγματικά απεχθής. Ενσαρκώνει ένα μασκοφόρο απαγωγέα (με το παρατσούκλι «The Grabber») που τρομοκρατεί μια προαστιακή πόλη του Κολοράντο τη δεκαετία του 1970. Εμπόδιο στις φρικαλεότητες του παρανοϊκού δολοφόνου θα μπει η θέληση του τελευταίου θύματος, ενός 13χρονου, που θα αποφασίσει να του αντισταθεί.

•Νεκρό Τηλέφωνο – Η πλοκή
Ο Φίνεϊ, ένα ντροπαλό αλλά έξυπνο 13χρονο αγόρι, απάγεται από έναν σαδιστή δολοφόνο και παγιδεύεται σε ένα κλειδωμένο υπόγειο όπου οι κραυγές του δεν ακούγονται πουθενά. Όταν ένα αποσυνδεδεμένο τηλέφωνο στον τοίχο αρχίζει να χτυπά, ανακαλύπτει ότι μπορεί να ακούσει τις φωνές των προηγούμενων θυμάτων του δολοφόνου. Οι νεκροί όμως θέλουν να βεβαιωθούν ότι αυτό που τους συνέβη δεν θα συμβεί και στον μικρό ήρωα.

Ο σκηνοθέτης της ταινίας Σκοτ Ντέρικσον προσφέρει μια ταινία που δεν κολυμπά στα κλισέ των ταινιών τρόμου προσφέρει αυθεντικές ανατριχίλες και κραυγές φόβου. Αξιοποιώντας ένα φαινομενικά συνηθισμένο στόρι δημιουργήσει ένα ζοφερό κλίμα για την κακοποίηση των παιδιών, τους κινδύνους που παραμονεύουν ακόμη και από κει που δεν το περιμένεις.

Το μότο της ταινίας είναι: “Μην μιλάς σε ξένους”. Και αυτό που κάνει το Νεκρό Τηλέφωνο να ξεχωρίζει είναι ο τρόπος που αποτυπώνει το μεγάλωμα των παιδιών στη συχνά ακατέργαστη δεκαετία του ’70. Στην ταινία κάθε ενήλικος παρουσιάζεται είτε περιφρονητικός και απόμακρος – είτε κάτι σαν δολοφόνος. Για κάθε έναν από τους παραπάνω, τρομακτικούς, λόγους αυτή είναι η ταινία της εβδομάδας

Πρωταγωνιστούν: Μέισον Τέιμς, Μαντλέν ΜακΓκρο, Ίθαν Χοκ, Τζέρεμι Ντέιβις
Σκηνοθεσία: Σκοτ Ντέρικσον