Aπό την bitchάρα  //

——————–

«Ευτυχώς που με ξύπνησες», του είπα, «έβλεπα εφιάλτη».

-Τι;

«Ημουν στη Μυτιλήνη κι απέναντι καιγόταν η Σμύρνη, η φωτιά τεράστια, τρομακτική».

-Η γεωγραφία σου είναι σαν του Τσίπρα, μου είπε. Η Σμύρνη δεν είναι απέναντι από τη Λέσβο.

Με έσωσε το ότι ήμουν κοιμισμένη.

Τον πρωθυπουργό δεν τον έσωσε τίποτα, όταν ο τεύτων βρυκόλακας είπε «είναι η εφαρμογή, ηλίθιε». Σιγά τα ωά, πάντως. Ενας απλός ήρωας του Ντοστογιέφσκι είναι ο Ηλίθιος. Δεν τον είπε και καμπούρη της Παναγίας των Παρισίων…

Θέλεις να ζήσεις έναν έρωτα σαν του Ρωμαίου και της Ιουλιέττας; Οκ. Σκέψου όμως ότι κράτησε μόλις τρεις μέρες και είχε έξι νεκρούς, συμπεριλαμβανομένων των πρωταγωνιστών.

Αιώνες πριν από το Game of Thrones ο Σαίξπηρ τους σκότωνε όλους άμα λάχει…

Με οδηγό τους αρχαίους ημών προγόνους, τους τραγικούς. Γι’ αυτό σου λέω, διάβασε και κανένα άλλο βιβλίο.

Ουρές δεκάδων ανθρώπων στη ΔΕΗ, για διακανονισμούς. «Στα εβδομήντα κάτι» μου φιθύρισε, «κι ενώ δουλεύω από τα 18 και κάποτε είχα καλή σύνταξη, μού ήρθε ειδοποίηση διακοπής ρεύματος. Το χρέος πέρασε τα 700 ευρώ. Περιμένω ώρες. Σκάει η καρδιά μου, πρήστηκαν τα πόδια μου».

Ρώτα την γιατί δεν πάει να κάνει πεντικιούρ.

Αντε, ντε, ρώτα την.

«Το παιδί, καλύτερα να έχει έναν κακό πατέρα και μια κακή μητέρα, παρά δυο καλούς πατεράδες ή δυο καλές μανάδες». Γιάννης Μπέζος, σε πρωινάδικο για το δικαίωμα να αποκτούν παιδιά τα γκέι ζευγάρια. Αυτός ο Ντοστογιέφσκι(ς), είχε πιένες τη βδομάδα που μας πέρασε.

Οχι, φυσικά, δεν λέω για τους «Αδερφούς Καραμαζόφ».

Οκτώ φορές ξεστόμισε τη γνωστή λέξη που αρχίζει από «μ» ο Πέτρος Τατσόπουλος σε απογευματινή τηλεοπτική εκπομπή του #skai_xeftiles.

Δεν υπάρχουν χυδαίες λέξεις, υπάρχουν χυδαίοι άνθρωποι;

Ακριβώς!

Τι δουλειά έχει η Θεά των Οφεων με πίξελ και η Παριζιάνα με μορφή καρτούν, δεν θα το καταλάβω ποτέ. Βρήκε άψογη την ιδέα το Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων και συμφώνησε να γίνει παραγωγή των σχεδίων που υπέβαλαν νέοι ντιζάινερ.

Θα το πω άπαξ. Το ότι είναι νέος δεν αποτελεί την μόνη ικανή και αναγκαία συνθήκη. Πρέπει να είναι και καλός. Το δείγμα της «Παριζιάνας» αυτής της όμορφης και κομψής προϊστορικής κυρίας από την Κρήτη, είναι miserabile visu. Το καρτούν έχει πίσω του χαρακτήρα. Δεν αποτελεί μετατροπή μιας κλασικής παράστασης σε σκίτσο κόμικ- και ούτε.

Κάντε κανένα αντίγραφο πρωτοτύπων έργων της προκοπής, και αφήστε τις μιμήσεις για αργότερα.

bitch 3

«Εξήρε, δε, το αναστηλωτικό έργο που έγινε εξολοκλήρου με πόρους που διέθεσε το ΥΠΠΟΑ το 2015» Σαράντα χρόνια αναστηλωνόταν η Ροτόντα Θεσσαλονίκης, ο υπουργός αναγνωρίζει μόνο το τελευταίο. Αόρατα τα τεσσαράκοντα παρά ένα. Στον Καιάδα της λήθης.

Τάσης Παπαϊωάννου, αρχιτέκτων και καθηγητής του ΕΜΠ. Διαμαρτύρεται δημόσια για το φαραωνικής αντίληψης και υπερφυσικής ασχήμιας έργο με τον Κολοσσό της Ρόδου, οι φορείς και σωματεία του νησιού θέλουν να τοποθετήσουν στην είσοδο της πόλης.

Αξιέπαινες και καλοδεχούμενες οι πρωτοβουλίες ιδιωτών, λέει, αλλά όταν έχουν στόσο την αναβάθμιση του πολεοδομικού και αστικού ιστού. «Πόσο μάλλον, όταν η πόλη αυτή, είναι μια πόλη με τεράστια ιστορία, όπως η Ρόδος.» Αλλά, εδώ, «εκτός από τον “πακτωλό των χρημάτων” που οι εμπνευστές του εγχειρήματος φαντάζονται ότι θα εισρεύσουν στο νησί, μας πέρασε καθόλου από το νου ότι θα γίνουμε ο βέβαιος περίγελως της οικουμένης;»

Πέστα άνθρωπέ μου. Μετά λόγου γνώσεως κιόλα.

Ο Σαουδάραβας μέγας μουφτής, γνωστός για τα κηρύγματα φανατισμού, απαγόρευσε το… σκάκι, γιατί ευνοεί τα στοιχήματα, το μίσος και την εχθρότητα μεταξύ των παικτών κι επιπλέον γιατί είναι χάσιμο χρόνου και χρήματος!

Εδώ ξαφνικά έπιασε τον τζιχαντιστή ο πόνος για μίσος και εχθρότητα! Μόνη λύση ο ψυχίατρος λέει ο Ν.

Το σκάκι, θυμίζω, σε μια πρώτη μορφή του, έφτασε στην Ευρώπη από τους άραβες και μέσω των Περσών. Ούτε στους ίδιους τους πολιτισμούς τους δεν έχουν σεβασμό. Περιμένουμε μετά να σεβαστούν πολιτισμούς άλλων;