Από τον γάμο στο σπίτι του Ed Harris, στην κουζίνα του σπιτιού της, εκεί που έγραψε κάποτε τραγούδι. Και από την κουζίνα του σπιτιού της, στο 1821 – στο τραγούδι «Ellas 21» που έγραψε εμπνευσμένη από την ελληνική επανάσταση. Από την ελληνική επανάσταση στην γκεστ εμφάνιση για τα σαράντα χρόνια εισόδου της Ελλάδας στην ΕΟΚ που ράγισε καρδιές, τσιμέντα και πλακάκια. Μόνικα – Τα “Wow!” πέφτουν το ένα μετά το άλλο απανωτά, ασταμάτητα, ανέμελα.

Η Ελληνίδα συνθέτις και ερμηνεύτρια υιοθετήθηκε από εκείνη την πλευρά της κοινωνίας που δεν της έκατσε ποτέ σοβαρό σάουντρακ να μιλήσει στην ψυχή της. Είναι επόμενο. Κάθε φορά που πάει να παρουσιάσει αφήγημα πολιτισμού τα γέλια είναι μεγαλύτερα από τα τραγούδια της και τα δάκρυα που στάζουν από τα μάτια μας γεμίζουν τις πισίνες των σπιτιών της. Μόνικα. Ελάχιστοι πια παρακολουθούν την πορεία της. Και οι περισσότεροι, εντελώς δικαιολογημένα, γελούν ευθέως η πλαγίως με την ναρκισσιστική μεγαλομανία της να παρουσιαστεί ως η αυτόφωτη τραγουδοποιός, η σούπερ εμπνευσμένη ερμηνεύτρια που θα τραγουδήσει το μεγαλείο της Ελλάδας με εκείνον τον τρόπο που θα σειστούν τα έγκατα της ιστορίας.

Ο Σπανουδάκης το έριξε στο Χριστό, πια δεν τον σαγηνεύουν τα επίγεια. Ο Σάκης είναι αρκετός μόνο για τις Χριστουγεννιάτικες φιέστες του δήμου της Αθήνας. Η Μόνικα πάει για καριέρα σειρήνας μιας κακόφωνης παρέας (εκείνης που κυβερνά).

Περαστικά της.