Εφημερίδες. Η κουβέντα γύρω από το μέλλον τους  μοιάζει να έχει ολοκληρωθεί με το συμπέρασμα πως μια είδηση γραμμένη στο χαρτί δεν μπορεί να επιβιώσει στο αστραπιαίο παρόν του ίντερνετ. Μήπως να αναθεωρήσουμε; Tο facebook επιλέγει να ζητήσει συγνώμη για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 50 εκατομμυρίων χρηστών του  μέσω του “παρελθόντος”. Με πληρωμένες καταχωρήσεις στις έντυπες εκδόσεις των εφημερίδων Observer (Βρετανία) και New York Times και Wall Street Journal (ΗΠΑ).
 Άραγε λίγες λέξεις μεταμέλειας ενός από τα μεγαλύτερα σάιτ στον κόσμο μπορούν να σβήσουν το γεγονός πως προσωπικά δεδομένα πενήντα εκατομμύρια χρηστών χρησιμοποιήθηκαν από την φίρμα Cambridge Analytica που το 2016 είχε εργαστεί για την καμπάνια του σημερινού προέδρου των Η.Π.Α. Ντόναλντ Τραμπ;
Στις Η.Π.Α. ολοένα και περισσότεροι χρήστες θεωρούν πως το facebook απλά δεν εφαρμόζει του νόμους της χώρας και το 60% των Γερμανών θεωρούν πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αρνητική επίπτωση στη δημοκρατία.
Πέρα από την κουβέντα που έχει ανάψει, γι’ ακόμα μια φορά, γύρω από τη χρήση των προσωπικών δεδομένων χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η επιλογή μιας γραπτής συγνώμης από το facebook στη “διαρροή” προσωπικών δεδομένων των χρηστών μέσα από τις “ξεπερασμένες”, χρονικά, εφημερίδες δείχνει πως τελικά το “χαρτί”, παρά τη συρρίκνωσή του, δεν έχασε ποτέ το κύρος του.