Σαν Φρανσίσκο. Νέα Υόρκη. Λονδίνο. Το 1967 ήταν μια εποχή που η μαζική κουλτούρα ξάφνιασε τον ίδιο της τον εαυτό. Οι χίπις άκουγαν μουσική που δεν μιλούσε για αυτοκίνητα, κορίτσια, φλερτ του καλοκαιριού. Οι λέξεις στα τραγούδια τους αντηχούσαν το απώτερο νόημα της ζωής. Αγάπη, αντικομφορμισμός, αντιπόλεμος, μελέτη της ψυχής, ναρκωτικά.  Δεν χρειαζόταν πια να φαντάζεσαι τον παράδεισο. Παράδεισος είναι η επίγεια ζωή.

Πόστερ του Βίκτορ Μοσκόσο για συναυλία των The Chambers Bros, 1967

Το Rock  στη δεκαετία του 1960 ακούστηκε όπως δεν είχε ακουστεί στο παρελθόν. Αντιπολεμικές διαδηλώσεις. Η νεολαία των Η.Π.Α. ήταν σκεπτική για τον πόλεμο στο Βιετνάμ. Δεν θα θεωρούσε μια στρατιωτική ήττα ταπείνωση αλλά δικαιοσύνη. Το σύνθημα είναι ένα «Κάνε έρωτα, όχι πόλεμο». Το ροκ αποθεώνεται. Οι παραστατικές τέχνες το ίδιο. Οι συναυλίες δεν είναι μόνο μουσική. Στις σκηνές στήνονται γιγαντοοθόνες που προβάλλουν παράξενα σχέδια από καλειδοσκόπια.

Πόστερ του Μάρτιν Σαρπ. Στο φόντο είναι ο Μπομπ Ντύλαν. Είμαστε στο 1967, είναι η εποχή του σίνγκλ “Mr. Tmbourine Man”. Χρόνια αργότερα οι Thievery Corporation στο εξώφυλλο του άλμπουμ “The Cosmic Game” χρησιμοποιούν μια εικόνα που της μοιάζει πολύ

Τα πόστερ που διαφημίζουν τις συναυλίες συγκροτημάτων πρέπει να φαντάζουν ως πρόλογος όσων θ’ ακουστούν. Δεν είναι απλές ανακοινώσεις. Τα πόστερ της ψυχεδελικής περιόδου είναι ντοκουμέντα αισθητικής για τη νεολαία της εποχής.

Πόστερ του Πίτερ Μπέιλι για τους Jeffesron Airplane, 1966
Πόστερ του Τόνυ Κόξ για συναυλία της Yoko Ono, 1967
Πόστερ του Μάρτιν Σαρπ. Το ονόμασε “Exploding Hendrix”, 1968
Μέχρι και το ανδρικό περιοδικό Playboy “τρίπαρε” στο πνέυμα της εποχής
Πόστερ του Βίκτορ Μοσκόσο για την μπάντα Country Joe & The Fish, 1967